Service og Installation for industri og erhverv

industriel

Her hos os arbejder vi godt sammen, vi arbejder initiativrigt og selvstændigt.

Vi etablerer elinstallationer i industri og erhverv.

Det er vigtigt i vores team, at vi er gode til at forventningsafstemme – så vi sammen kan finde de bedste løsninger, og både du, som medarbejder, og kunden kan være tilfreds.

Din hverdag

Du vil opleve en bred vifte af opgaver, så er det vigtigt, at du trives og husker følgende:

  • Du kan altid kontakte dine kolleger og din serviceleder for sparring - og selv vidensdele.
  • Du skal udvise selvstændighed i dit arbejde - også i forhold til planlægning og estimering.
  • Du skal være initiativrig - du skal lægge mærke til, om der kunne opstå andre og flere opgaver.
  • Husk at forventningsafstemme med din serviceleder.
  • Du skal være klar på at være en del af både dette team og også give en hånd, ved behov, i andre teams.
  • Du skal være serviceminded og kunne lide at løse både nye og kendte udfordringer.

Teamets kundeserviceprofil

Vi vil gerne være de bedste, derfor har vi lavet nogle fælles retningslinier for vores kundehåndtering:

  • Vi giver altid kunden en klar og personlig overlevering, samt rådgivning ifb. med udført arbejde. Vi lægger altid vores visitkort.
  • Vi sætter fagligheden først og tager ansvar for, at opgaven løses i samarbejde med entreprenøren og andre samarbejdspartnere.
  • Vi skaber tillid, der er altid sammenhæng mellem ordrer og regning, vi holder det, vi lover, og vi går ikke før tingene virker.
  • Vi er servicemindede: Holder den gode tone og sætter vores faglighed først.
  • Vi har respekt for kundens behov.
  • Vi er kvalitetsbevidste og har et højt engagement.
  • Vi er ordentlige i vores kommunikation – meget klar på kommunikationen ift. deadline, ændringer og fremdrift.
  • Vi fremtræder ordentligt i tøj, sprog og væremåde og rydder op, når opgaven er slut.