ledere - din hverdag

office

Velkommen til AB-holdet - vi glæder os til samarbejdet.

Hos AB arbejder vi sammen om at blive de bedste både i forhold til vores kunder og vores arbejdsplads. Vi er stolte af vores håndværk, og vi vil gerne have tilfredse kunder, som vender tilbage og fortæller den gode historie om AB.

Som leder har du ansvaret for kunderelationen, for høj faglighed i løsninger - og for at dine medarbejder efterlever ABs kundeservice, interne arbejdsgange og trives.

Vi vil gerne give dig den bedst mulige start hos AB, derfor har vi nedenfor noteret beskrevet de vigtigste arbejdsgange, som du vil opleve fremover.

Arbejdstid

Husk internt i dagligdagen

Personaleansvar

Husk at forventningsafstemme ved at bruge ’Din hverdag’ i medarbejderhåndbogen.

Husk at planlægge, at der er en mentor/buddy.

Der skal være en opstartsplan ift. opgaver.

Sæt dem ind i dine forventninger – forventningsafstem begge veje.

Hvert efterår skal du afsætte tid til forbedrede samt afholdelse af MUS.

Alle aftaler skal skrives ind i 2people under ’opgaver’ nederst på medarbejderprofilen.

MUS handler både om ’elektrikernes hverdag’ og om kundeservice og om strategiske fokusområder.

Ansvarlig for at afholde lønsamtaler én gang årligt. 

Det er vigtigt at få afsluttet dine medarbejdere, som stopper på en ordentlig måde. Se Exit dokumentet for detaljer herom.

Det er dig som nærmeste leder der bestemmer antallet af teammøder – vurder efter behov fra medarbejdere og ift. ledelseskommunikation. 

Du skal understøtte AB’s arbejdsmiljø: Giv derfor feedback til UPE ved behov, og sørg for at du kender praksis for vores arbejdsmiljø.

Er der væsentlige medarbejderforhold, som du mener din ledergruppe skal kende til, skal dette videregives til fx mellemledermøderne.

Ledelsesansvar - Vi vil være de bedste

Ledelsesansvar i hverdagen

Ledelsesansvar - kunder

Ledelsesansvar - medarbejdere

Løn og Pension